Werkwijze
Bij het opruimen van een huis kan het soms lastig zijn om een begin te maken en zie je door de bomen het bos niet meer. Het kan ook zo zijn dat je juist al heel veel tijd en moeite hebt gestopt in het vakkundig opruimen van je huis, maar dat er toch een paar plekken zijn waar je het nooit zo netjes krijgt als je eigenlijk zou willen. Door mijn creativiteit en oplossingsgericht denken kan ik in beide situaties, en alles ertussenin, samen met jou een gepaste oplossing bedenken. Ik schrik niet zo snel van een probleem en zal altijd mijn uiterste best doen om te kijken wat voor tips en tricks we kunnen gebruiken om tot het gewenste eindresultaat te komen.
Het begin van een opruimtraject is altijd het kennismakingsgesprek. Dit gesprek duurt 1 uur en tijdens dit gesprek bekijken en bespreken we waar je tegen aan loopt. Wat is het systeem dat je nu gebruikt en wat werkt er wel en wat werkt juist nog niet? Tijdens de kennismaking geef ik ook al wat oplossingen, tips en andere adviezen mee.
Als we dan samen aan de slag gaan plannen we een of meerdere afspraken in. Eén opruimsessie duurt 3 uur. Als er tijdens het opruimen spullen voorbij komen die naar de kringloop mogen dan zal ik deze de eerste 2 keer meenemen. Dan ervaar je direct het voordeel van het opruimen.
Waar ik met je aan wil werken is dat je weer duidelijk krijgt waar je blij van wordt en wat neemt alleen maar energie en levert je niks op. Samen gaan we aan de slag om de balans tussen altijd maar bezig zijn met je spullen en het genieten van wat je hebt te herstellen.
Wil je aan de slag, je kan me bereiken via mail, WhatsApp en telefoon.
Je kan ook kiezen voor een optie waarbij ik voor jou opruim. Eerst hebben we dan een kennismakingsgesprek van ongeveer 2 uur waarin we duidelijk krijgen wat je wensen zijn en hoe ik die kan invullen. We maken dan ook afspraken over benodigd materiaal en tijden. Dus wil je een opgeruimd huis zonder dat het jou tijd kost laat het me weten, je kan me bereiken via mail, WhatsApp en telefoon.